Üldtingimused

Veebipoe lambivark.ee (edaspidi ka kui veebipood) omanik on Morolith OÜ (registrikood 16517426), e-posti aadress lambivark@morolith.ee

Müügileping

  • Müügitingimused kehtivad veebipoest kaupade ostmisel.
  • Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.
  • Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

  • Kauba tellimiseks tuleb valida soovitud toode ja vajutada nupule “Lisa korvi”, seejärel vajutades paremas ülanurgas olevale ostukorvile ja avanevas aknas nupule “Maksma”. Kauba kohaletoimetamiseks on vajalik täita kontakt- ja aadressandmed. Arve ja tellimuse kinnitus saadetakse e-posti aadressile ja kaup pannakse teele pärast makse laekumist. Tasuda on võimalik pangalingi abil, kaardimaksega või kasutades Apple Pay-d ja Google Pay-d. Makseteenuse pakkujaks on Montonio Finance OÜ.
  • Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Morolith OÜ kontole.
  • Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata.
  • Suurema koguse tellimisel soovitame meiega eraldi ühendust võtta, et saaksime täpsustada tellimust ja selle täitmist.

Kohaletoimetamine 

  • Info kauba saatmiskulude kohta on kuvatud tellimuse vormil.
  • Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-4 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
  • Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul. Teavitame ostjat alati, kui kaup on saanud vahepeal laost otsa ja tarne pikeneb.

Taganemisõigus 

  • Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
  • Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
  • 14-päevase taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
  • Kuna toote pakend on valitud vastavalt sellele, et toode jõuaks ostjani parimas võimalikus seisukorras, vältides selle purunemist, palun kasuta tagastamiseks sama pakendit. Proovi tekitada pakendi avamisel sellele nii vähe kahjustusi kui võimalik.
  • Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
  • Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis kauba ostmisest taganemise avaldus e-posti aadressile lambivark@morolith.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Täpsustame taganemisega seonduva e-posti teel.
  • Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
  • Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
  • Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Kui tagasimakse ei ole teieni jõudnud, võtke meiega palun ühendust.
  • Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
  • Kui ostja on sõnaselgelt valinud veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
  • Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba tavapärase hinna või tegemist on süsteemiveaga hinna kuvamisel.

Pretensiooni esitamise õigus

  • Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on veebipoe kohustus.
  • Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul e-posti teel lambivark@morolith.ee
  • Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
  • Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, parandab või asendab veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  • Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
  • Vahetame tooteid ainult juhul, kui need on defektsed või kahjustatud. Murede korral palun saatke meile e-kiri aadressil lambivark@morolith.ee.

Privaatsuspoliitika ja isikuandmete töötlemine 

  • Morolith OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust (Omniva) pakkuvale ettevõtetele kauba kohaletoimetamiseks.
  • Veebipood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Montonio Finance OÜ ning tagasimaksete teostamiseks Ostja pangale.
  • Vastavalt raamatupidamise seadusele, hoiame algdokumenti 7 aastat alates selle aasta lõpust, mil tellimuse tegid.
  • Lahendatud pretensioone hoiame kuni 3 kuud.
  • Kampaaniate läbiviimisega seotud isikuandmete kord on täpsustatud kampaania tingimustes.

Vaidluste lahendamine 

  • Kui ostjal on pretensioon, palun edastage kiri lambivark@morolith.ee.
  • Kui ostja ja veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
  • Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi

Võite meiega jagada toredaid hetki seoses meie toodete kasutamisega fotode või tagasiside näol meie e-postile. Teie loal avaldame fotod ja tagasiside meie sotsiaalmeedias. Samuti ootame soove toodete kohta, mille saame Sinu jaoks teha 🙂

 

Shopping Cart