Ainulaadne öölamp õhtusesse rutiini
Igapäevased väikesed rutiinsed tegevused viivad sihile, ent kuidas toetada neid tegevusi funktsionaalse ja aruka ümbritsevaga? Lambivärgi öölambid on sündinud uudsest ideest toetada neid tähendusrikkaid lapse ja vanema unejutuvestlusi ning seda hariduslikus, produktiivses ja interaktiivses võtmes andes seal-juures lapsele sobiva pagasi, et alustada ja rikastada ome õppeteekonda.
Lambivärgi öölambid toetavad last ja vanemat
– Lambivärgi öölambid toetavad uutmoodi õppimist, kaasates magaminekuvestlused ning õhtused mõtlemised teadmuse ja produktiivsuse suurendamiseks.
– Julgustab vanemate ja laste vahel tähendusrikkaid vestlusi ja õppimismomente, tugevdades nendevahelist sidet.
– Mitmekülgne lähenemine, mis tähendab erinevaid õppimise ja produktiivsuse teemasid.
– Mugav integreerimine haridusliku sisu lapse igapäevasesse rutiini, muutes õppimise loomulikuks osaks elust.
– Parandab akadeemilist valmisolekut, hõlmates olulisi haridusteemasid, mis aitavad lastel arendada kooliedukuseks vajalikke baasteadmisi ja -oskusi.
– Äratab lastes uudishimu ja loovuse, julgustades neid iseseisvalt uurima, õppima ja visualiseerima.
– Interaktiivne ja käegakatsutav, muutes laste õppimise nauditavaks ja meeldejäävaks.
– Magaminekurutiini loomine läbi kerge õppimise, vestluste, sooja valguse ning rahunemise.
– Toetab nutivaba aega ja ekraanivaba õpet. Eriti oluline enne magaminekut.
– Lambivärgi lambid toetavad varajast lapsepõlve teadmisi, valmistades lapsed kooliks ette.
– Annab vanematele väärtusliku tööriista nende lapse arenguks, ühendades interaktiivsuse ja hariduse.
– Vanemad saavad lapse huvide ja arenguetapi põhjal kohandada õpikogemust vastavalt tootevalikule.
– Lambivärgi öölambid rikastavad laste õpiteekonda, samal-ajal lihtsustades vanemate kogemust.
– Kõik valgusplaadid on graveeritud, mis tähendab, et info ei kulu ning plaate saab hoida järgmistele põlvedele.
Sotsiaalmeedia
lambivärgi lugu
Lapse magamise kvaliteet ning harjumus on olulised komponendid lapse arengus. Hea magamisharjumuse oluline osa on magamineku rutiin. Seda rutiini saavutatakse erinevat moodi. Head tavad on näiteks raamatu lugemine vanema poolt, vestlused, rahulikud mängud, näo ning hammaste pesu, jne. Võimalik, et rutiin sisaldab kombinatsiooni eelnimetatud toimetustest. Ajas need toimetused natukene muutuvad, näiteks laps õpib ise lugema ja vanema tuge pole enam tarvis ning vestlused saavad ka otsa, kuna lapse huvid enam ei kattu vanema omadega. Seda eriti, kui kodus on juba koolilaps. Soovisime oma lapsele leida midagi, mis ei oleks olemuselt aktiivne ja meeliergutav nagu nutiseade, vaid midagi mida meie vanematena saaksime nutikalt ära kasutada vestlusteks ning midagi, mida laps saab rahulikult ning kasulikult või hariduslikult põrnitseda, enne kui unne vajub. Nii sündis idee öölambist, mis annaks pimedatesse öödesse valgust, teadmust ning vestlust.
Seejärel tekkis küsimus, kas õppimine enne und on üldse mõistlik tegevus? Laps on päevast väsinud ning ei võta teadmisi vastu või siis lihtsalt ei jää miskit meelde. Peale sügavamat uurimist erinevatest teadusartiklitest oli asi selge. Uuringud näitavad, et hea uni vahetult pärast õpinguid mõjutab oluliselt teavet säilitada ja seda eriti, kui info on uudne. Siinkohal peab rõhutama, et õppimine ei tohiks tulla une arvelt. Unes aju konsolideerib uued teadmised ning uuringud näitavad, et kui teadmiste omastamine toimub vahetult enne konsolideerimist, siis meeldejätmine paraneb. Kokkuvõtlikult tähendab see, et kui laps saab oma unetunnid täis siis õppimine enne und on äärmiselt nutikas tegevus. Seda veel eriti, kui tegemist visuaalse materjaliga nagu näiteks raamatud, infograafikud jne. Kui midagi on vaja jätta meelde siis uuri ja harjuta enne magaminekut, kuid oluline on siinkohal teada, et seda kindlasti ei soovitata teha nutiseadmes.
Sellisest mõtterännakust ning uurimisest sai alguse Lambivärgi teekond.
Allikad,
- Mander, Bryce A., et al. “Wake Deterioration and Sleep Restoration of Human Learning.” Current Biology, vol. 21, no. 5, 2011
- Jessica D. Payne, Matthew A. Tucker, Jeffrey M. Ellenbogen, Erin J. Wamsley, Matthew P. Walker, Daniel L. Schacter, and Robert Stickgold, “Memory for Semantically Related and Unrelated Declarative Information: The Benefit of Sleep, the Cost of Wake,” Published online 2012 March 22 in PLOS One.
- A Grosvenor, L C Lack, “The effect of sleep before or after learning on memory.” 1984
- Walker, Matthew. “Why We Sleep.” Scribner, 2017
Mahe soe valgus
Soe LED öölamp annab rahuliku atmosfääri õhtusteks jutuajamisteks ning asjalikeks vestlusteks enne magaminekut.
Hariduslik olemus
Kõik Lambivargi öölambid omavad hariduslikku, interaktiivset ning produktiivset tähendust lapsele, samal-ajal lihtsustades vanemate kogemust.
Toetab sidet ja suhtlust
Lambivärgi öölambid on disainitud toetamaks vestlusi enne magaminekut, et hoida lähedast sidet ja suhtlust perekonnas.